My day...

Hejsan!!! Hoppas ni har haft det grymt! Jag ska försöka göra inlägget så kortfattat som möjligt annars kommer det bli rätt långt! Jag vet att jag inte bloggade igår, men anledningen var ju att jag va på Simiaden ( en simtävling ) och när jag kom hem var jag jätte trött så jag pallade inte blogga då. Hoppas ni förstår! Simiaden gick helt okej, det va bara synd att jag blev diskad i två grenar varav en av dem var en av mina bästa! Men men får fortsäta kämpa. Jag gör kanske ett inlägg sen med mer detaljer, mer invecklat och sånt senare om Simiaden om jag hinner alltså. Men idag så gick jag upp tidigare en vanligt eftersom jag tänkte att jag för en gångs skull inte skulle springa till bussen. Det var rätt skönt att inte behöva stressa och till och med hinna göra lite andra grejer. Jag ska nog fortsätta med det. Sev var det att va i skolan typ hela dan. Vi började med klassråd sen Engelska, Mentortid, Gympa och sist Svenska. Efter det var det att åka till hemspråk men som tur var fick jag skjuts (stav?) dit av snälla pappa, tack för det! Va ju skönt istället för att slippa byta buss tåg och sånt! Sen hade jag ju hemspråk, det va helt okej. Efter det åkte jag hem och fick skjuts ( stav?) halv vägs hemifrån det va ju också nice! Sen när jag kom hem åt jag middag och nu bloggar jag : ).Senare ska jag fixa lite grejer och kanske träna lite. Men jag får se ifall det blir nån träning men hoppas det iaf. Blev ju inte så kortfattat, men lite iaf. Men nu måste jag fixa grejerna. Ha en jätte bra kväll!!!

                                                                                                                                          //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback