Vad jag har gjort idag...

Hejsan!!! Jag har inte bloggat så mycket idag för att jag har inte haft tid helt enkelt. Men hitills har jag kollat upp vad jag ska simma för lopp + lite andra grejer om tävlingen imorgon, varit ute och sprungit en sväng, gått på några promenader i det fin men blåsiga vädret, käkat frukost, lunch osv, chillat m.m. Ah men ska nog sitta framför tv:en ett tag sen blir det sova för mig måste va pigg till imorgon + att jag ska upp vid 6. Sen måste jag packa också så jag skipper stressa på morgonen. DEt är ju altid bättre att ha allting packat och klart ; ). Men nu ska jag gå och mysa lite framför tv:en. Jag tror inte att jag kommer blogga imorgon men kanske. Ha det så himla nice och önska mig lycka till!!!

                                                                                                                                                //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback