Godmorgon!

Godmorgon!
Vaknade vid sex idag och gjorde mig iordning, packade, satte på mig baddräkten och sen åt jag frukost. När jag var klar så började mamma och jag prata om hon skulle kolla sin mail så att dem inte hade ändrat. Så hon satte på datorn och kollade sin mail och...vi hade kvällsträningen. Så jag hade gått upp tidigt på morgonen, packat (fast det skulle jag ändå behöva göra sen, så skipper det iaf), sätta på mig baddräkten äta frukost för att sedan få veta att jag har kvällsträning. Men men jag får väll göra det bästa av sitvationen, men en sak som är säker är att jag inte kommer kunna somna om. Men hoppas ni har en grym dag!

  //Leia

Kommentarer
Postat av: Jossis / sim

Hej har kommit hem nu undrade bara om du ska på träningen idag?

2012-08-16 @ 12:45:11
URL: http://jossan-.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback