Tjena tjena!!! ; )

Tjena tjena!!! Idag hade vi elevens val jag hade Passion for Fashion som sagt. Det va en liten tävling i slutet och jag hade sån tur att jag vann. Jag blev rätt glad. Ett jätte stor tack till alla som röstade på mig! Jag fick en fet marabou chocklad mums mums... kompisarna fick så klart smaka ; ). Sen hade jag ju träningen på eftermidaggen Becka va inte där : (,  hon skulle på studentmottagning.....hoppas det gick bra! Va en helt okej träning iaf. Jag har några nice-iga (ett ord from the lexikon in my head ; ) ) planer för imorrn , så det blir bra! Men men...det va allt jag hade att säga : ). Ha en jätte bra fredagskväll!!!

  //Leia  

   
                                                 
                               P.S. En bild på den mumsiga chockladen!!! : )
                                                                                                 

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback