Hej!

Hej!
Hoppas ni har haft det bra och är friskare än mig! Jag är förskyld : ( och har jätte ont i halsen. Jag drack en kopp te med honung i hjälpte ett tag och gjorde inte lika ont att hosta men nu är det tillbaka igen. Vi får se om jag går till skolan imorrn. Har träning senare imorrn också. Men gjorde klart Engelska läxan för ett tag sen. Så har jag myst lite grann och tagit en lång, varm och skön dusch och fräschat till mig. Så ska börja göra mig iordning för imorgon kolla när bussen går m.m. och sen ska jag nog sova j, jag behöver ju min skönhetssömn + att jag är sjuk så då kanske jag blir frisk om jag sover lite extra : ). Vi får hoppas på det! Men jag säger Godnatt nu eftersom att jag nog inte kommer blogga senare men Godnatt och sov sött! Bloggar mer imorrn. Ni får ha det så bra!
 
  //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback