Sports Day!

Hejsan!
Det va ett lååångt tag sen! Men ska ta och skärpa mig nu! Men idag hade vi Sports Day i skolan jag va i det röda laget så hade så mycket rött som möjligt på mig. Vi började med att fixa lunch i skolan vi fick baguetter och pålägg ost, smör, gurka, tomat, skinka och kalkon och lite annat, vi fick nån juice till dricka och så en frukt. Sen så väntade vi på att alla skulle bli klara och sedan samlades man i sina lag. Efter det gick vi till stranden och alla va med sina lag och gjorde ingenting. Sedan var det spring tävling först fyrorna och femmorna där blandat annat brorsam sprang, sen sexorna och sjuorna där jag sprang och efter oss åttorna och niorna. Gissa vilken plats jag kom på?! Otroligt någ på första plats! : ) Stolt tjej! Nej men nu värkar det som att jag försöker skryta gör absolut INTE det, det är liksom inte jag. Men sen var det lunch, sen simtävling och efter det lag tävlingar och sist pris utdelning och sen fick vi gå hem. Men det är vad jag har gjort idag. Käner att det blev ett rätt Men bloggar mer senare. Ni får ha det så himla grymt!
 
  //Leia

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback